Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

HideElements
metastrue
attachmentstrue
commentstrue
pagehistorytrue
toolstrue
labelstrue
jiraissuetrue
breadcrumbtrue
watchtrue
sidebartrue
inlinecommenttrue
headertrue
sharetrue
favoritetrue
likestrue

Expand
titleЩо таке спецперепустка?

Це дозвіл користуватися громадським транспортом навіть у разі посилення карантинних обмежень.
Записується спецперепустка на вашу звичайну транспортну карту або картку киянина.
Якщо ви офіційно працюєте на підприємстві, робота якого не може зупинятися незважаючи на локдаун,
ваш керівник може подати заявку на http://qpass.kyivcity.gov.ua та внести ваші дані для отримання перепустки.
 


Expand
titleКоли буде відповідь на заявку?

Відповіді на заявки будуть надані після оприлюднення дати початку локдауну.
Очікуйте сповіщення на електронну пошту про результат розгляду комісією з питань ТЕБ та НС.
Також в особистому кабінеті сервісу ви побачите статус вашої заявки.
Важливо пам'ятати, що підприємствам потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати в локдаун.
Для юридичних осіб необхідно вказати код ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України),
для фізичних осіб-підприємців – види діяльності відповідно до КВЕД.


Expand
titleКоли буде надано квоту?

Квота відповідно заявці буде надана після оприлюднення дати початку локдауну.
Очікуйте сповіщення на електронну пошту про результат розгляду комісією з питань ТЕБ та НС.


Expand
titleНеможливо внести дані фахівців для отримання спецперепусток

Внести дані фахівців для отримання спецперепусток буде можливо після отримання квоти.


Expand
titleЧи можлива реєстрація за особистим КЕП

Ні. Перепустки в транспорт на час локдауну можуть замовити лише юридичні особи (керівники підприємств та ФОП).
Також після реєстрації керівник може додати до 10 довірених осіб, що матимуть доступ до системи.


Expand
titleРеєстрація відбулася, але відсутня форма для додавання співробітників

Можливість додавання співробітників вже скоро буде реалізована. Слідкуйте за інформацією на сайті сервісу.


Expand
titleНе виходить зареєструватись або залишити заявку

Спробуйте очистити КЕШ браузера (історію).
Якщо помилка не зникне, напишіть, будь ласка, ще раз до служби підтримки qpass@kyivcity.gov.ua


Expand
titleЯк зареєструватися держвиконавцям, що не є ФОП?

Наразі дане питання вирішується. Слідкуйте за інформацією на сайті сервісу.


Expand
titleЩо робити, якщо керівник у відпустці, а доступу до КЕП керівника немає?

Нажаль, в системі можна зареєструватися тільки за КЕП керівника.
Проте заявку на отримання спеціальних перепусток можна буде подати, як заздалегідь, так і вже восени.
До початку локдауна точно є час зареєструватися керівнику.


Expand
titleЧи можна замовити перепустки, надіславши заяву на електронну пошту?

Ні. Щоб зберегти прозорість та кришталеву чесність процесу, отримання спецперепусток на час локдауну
відбувається в системі після реєстрації за КЕП керівника та наданими списками співробітників. 


Expand
titleЩо робити, якщо одна особа є керівником на декількох підприємствах?

Наразі дане питання вирішується. Слідкуйте за інформацією на сайті сервісу.


Expand
titleЧи обов'язково для отримання перепустки мати смартфон?

У системі можна зареєструватися тільки за КЕП керівника.
Проте заявку на отримання спеціальних перепусток можна буде подати як заздалегідь, так і вже восени.
До початку локдауну точно є час зареєструватися керівнику.


Expand
titleЧи обов’язково мати транспортну картку для отримання спецперепусток?

Так. Носієм спеціальної перепустки буде саме транспортна карта, або муніципальна картка «Картка Киянина».
Наявність перепустки можна буде перевірити в застосунку Київ Цифровий.
Проте це не обов'язково. Головне мати свою транспортну карту.


Expand
titleЯкий номер з картки вводити в систему?

Номер транспортної картки знаходиться на зворотній стороні і складається з 12 цифр.
Якщо у вас кратка киянина, то номер з 16 цифр вводиться той, що знаходиться теж на зворотній стороні в самому низу.
Під час заповнення даних в системі буде підказка з картинкою. 

Якщо у вас є проблеми з відображенням транспортного номера картки киянина, надішліть,
будь ласка, на електронну пошту технічної підтримки qpass@kyivcity.gov.ua соціальний номер картки
(той, що біля фото), і вам надішлють транспортний номер для введення в сервісі.


Expand
titleЯк користуватися перепустками в маршрутках?

На зупинках буде проходити перевірка поліцією власника перепустки (РНОКПП).
Перевіряючі зможуть побачити, чи було внесено карту до системи.
А також пересвідчитися, чи справді це власник карти, спитавши документи пасажира.
Тож їх потрібно буде мати з собою. Оплатити проїзд у маршрутках при цьому можна буде, як і раніше - готівкою.


Expand
titleКод ЄДРПОУ додається автоматично, його потрібно ще окремо вводити для обгрунтування критичності?

Ні, якщо код ЄДРПОУ вже було додано автоматично, окремо вказувати його в обгрунтуванні не потрібно. Для огрунтування обов'язково вкажіть КВЕД.


Expand
titleКуди звертатися, якщо буде відмова в перепустках?

Якщо ви отримали відмову в отриманні спецперепусток, спробуйте подати заявку на сервісі ще раз та детальніше обгрунтуйте їх необхідність.


Expand
titleЧи є обмеження для підприємства за кількістю перепусток?

Так, кількісь спецперепусток для підприємства надається в межах квоти, що встановлює комісія з питань ТЕБ та НС.


Expand
titleЩо робити, якщо у підприємства декілька фактичних адрес? Чи буде відбуватися їх перевірка?

У системі є можливість додавати до 10 адрес.
Більш детальну інформацію ви можете знайти в розділі "Поширені запитання-відповіді" на сайті qpass@kyivcity.gov.ua.


Expand
titleЯк отримати перепустку містянам із пільгами?

Якщо ви працюєте офіційно, то отримати спецперепустку можна на загальних умовах.
Ваш керівник має внести в систему транспортний номер картки, який вказано на звороті,
внизу вашої картки киянина. Якщо ви фізична особа, то вам слід звернутися до Служби соціального захисту вашого району.


Expand
titleХто буде визначати, чи належить мені отримання на мою транспортну картку спеціальну перепустку?

Дане питання регулює керівник вашого підприємства.


Expand
titleЯкий вид поїздок буде доступний на моїй транспортній картці зі спеціальною перепусткою?

Ваша транспортна картка буде діяти так само, як і раніше відповідно до розпорядження КМДА № 399
від 05.03.2020 "Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків
у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху".
Спецперепустка не впливає на обмеження транспорту або кількості поїздок.
Вона лише надає право користування міським транспортом під час локдауну.
Ви зможете придбати на свою транспортну карту як окремі поїздки, так і проїзний.


Expand
titleЧи можна користуватися QR-квитком при оплаті проїзду на період карантину?

Якщо ситуація в місті потребуватиме введення жорсткого локдауну з обмеженнями користування
міським транспортом - проїзд за QR-квитками буде тимчасово призупинений.
Активними будуть лише ті транспортні карти, власникам яких надано дозвіл.
Тож сама транспортна карта або картка киянина будуть одночасно і проїзним, і перепусткою.
Для цього керівник підприєства має подати заявку на http://qpass.kyivcity.gov.ua.


Expand
titleЩо робити, якщо транспортний номер на картці киянина стерто?

Якщо у вас є проблеми з відображенням транспортного номера картки киянина, надішліть,
будь ласка, на електронну пошту технічної підтримки qpass@kyivcity.gov.ua соціальний номер картки
(той, що біля фото), і вам надішлють транспортний номер для введення в сервісі.


Expand
titleЧому не реалізована можливість подати запит на отримання перепусток для самозайнятих осіб (фізичних осіб - підприємців)?

Рішення щодо дозвілу на отримання спеціальних перепусток вирішується комісією з питань ТЕБ та НС
відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 за № 1236 "Про встановлення карантину
та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України
гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2".
Пропозиції можна надіслати зверненням до КМДА.


Expand
titleНа яку електронну скриньку прийде відповідь?

Відповідь і повідомлення буде надіслано на електронну скриньку, яка була вказана в полі "Ваш email" під час реєстрації.


Expand
titleЧи можна внести зміни в заявку?

Щоб внести зміни в заявку, необхідно її відкликати. Це можна зробитидо отримання квоти. Розглядатися буде остання. Після отримання квоти вносити зміни вже буде неможливо.


Expand
titleЯка має бути форма з даними співробітників для отримання спецперепустки?

Форму для заповнення можна взяти тут: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JVQovy_COLyTRzldm7zgAEhbmsy1_w3x/edit#gid=77616652.

Якщо кількість співробітників буде більше, ніж надана квота, то керівник організації або уповноважена особа зможе особисто "заблокувати" необхідну кількість карток співробітників, щоб не виходити за межи квоти.



Livesearch
spaceKeyQPASS
sizelarge
additionalpage excerpt
placeholderSearch for a solution
typepage



Browse by topic

Labels List
excludedLabelskb-how-to-article,kb-troubleshooting-article

Recently updated articles

Recently Updated
typespage,blogpost
hideHeadingtrue